2011 m. sausio 27 d., ketvirtadienis

Languota prijuostė: mano svajonių virtuvė ir trys išrinktieji


Nors nesu puiki minčių" dėstytoja", bet šia tema neparašyti negaliu. Asta iš Saulėtos virtuvės paskelbė kūrybingą ir labai smagią temą:).
Pirmiausia giliai įkvėpiau, kai pamačiau temos pavadinimą. Tokią temą, tik galbūt kiek kitaip norėjau paskelbti aš, kai kovo antroje pusėje ryšėsiu languotą prijuostę. Bet ką dabar jau padarysi;). Teks savo svajonėmis pasidalinti su jumis dabar.
Mano galvoje svajonių virtuvė brendo gal kokius trejus metus. Peržiūrėta daug internetinių puslapių, perversta daug knygų ir žurnalų.



Smagi ši tema man tuo, kad ta svajonių virtuvė jau" ranka pasiekiama". Po nuveiktų darbų( ačiū mano brangiausiajam), atrodo liko tiek nedaug- nudažyti sienas, pastatyti baldus ir džiaugtis naujumu bei svajonių išsipildymu...
Taigi, viskas iš pradžių...
Mano svajonių virtuvė todėl ir svajonių, kad ilgai išsvajota, išgalvota ir išlaukta.
Nepasakosiu jums apie vyrausiančias spalvas, formas, baldų stilių ar užuolaidų audinius...tiesiog mano virtuvė bus šviesi, šilta, kvepianti rytais šviežia duona( būtinai turėsiu duonkepę:)) ir kava... Per šventes kvepės kepamas kalakutas arba mėsa su džiovintomis slyvomis, o sekmadienių popietėmis kvepės obuolių pyragu...
Žydės ir kvepės gėlės...


Jau dabar įsivaizduoju, kaip šiltą vasaros vakarą atidarius virtuvės langą perduosiu į terasą, ant padėklo sudėjusi biscotti su spanguolėmis ir migdolais, raudono vyno taures...


...o taip, po mano virtuvės langu bus terasa ir mes ten vakarosim- šiltais vasaros vakarais ir vėsesniais rudens, užsiklojus pledu...
Pro savo virtuvės langą matysiu lakstantį basą savo vaiką, savo kiemą, ir savo prieskonių darželį( būtinai jį turėsiu).Nuostabu, ar ne... Vien virtuvės langas ko vertas;)?
Štai tokia mano svajonių virtuvė, tokia ji ir bus.. tikiuosi jau greitai...
Palinkėkit, kad mano svajonių virtuvė kuo greičiau pakviptų dažais... o tada, jau kvepės ir sausainiais, pyragais, kepama mėsa ir verdama sriuba...:).

Antroji temos užduotis kiek sunkesnė. Ilgai galvojau, ką reikėtų pasiimti iš savo dabartinės virtuvės. Reikia tiek visko daug, o galima tik tris...
  1. Pasiimu su savimi tą užsidegimą ir norą ( kokį turiu dabar) gaminti ir dalintis tuo su jumis
  2. Pasiimu medaus, kiek daugiau nei lašelį:)
  3. Ir pasiimu senučiukę, šešerių metų, receptų knygelę.
Su šiuo turtu savo svajonių virtuvėje, manau, nepražūsiu;)

6 komentarai:

  1. Oj kaip gražiai aprašei, labai šiltai ir jaukiai. Linkiu, kad visi šie troškimai, kuo greičiau taptų tikrove! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žemiete Rima, aš linkiu, kad užsidegimas virtuvėje sukiotis su fotoaparatu niekad neišblėstų :) Ir jaukios svajonių virtuvės!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ausrra, ačiū už gražius žodžius ir palinkėjimus. Oi kaip aš laukiu tos savo išsvajotos virtuvės- taip labai, labai:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Bus gražu, įskaičiau tarp eilučių..
    Skanių pyragų ir jaukių vakarų :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jurgita, aš tikiuosi, kad bus;). Labai laukiu tų skanių pyragų savo svajonių virtuvėje.
    Ir ačiū už palinkėjimus:)

    AtsakytiPanaikinti